Vastlapäev 2023

Haanja kooli pere tähistas üheskoos Eesti Vabariigi 105. aastapäeva, liikumisaasta algust ja vastlapäeva. Seekord nauditi maalilist lumist talvepäeva suuskadel liueldes ning sündmusest võtsid osa kõigi rühmade (Misso, Ruusmäe ja Haanja) lasteaialapsed, kooliõpilased kui ka töötajad. Paljud lapsed ja töötajad suusatavad Haanjas regulaarselt mitu korda nädalas ja tänu Haanimaa legendaarsetele lumistele talvedele enamasti lausa novembrist aprillini. Osa töötajaid, sealhulgas ka direktor, pani ühise sündmuse puhul suusad jalga esimest korda pärast mitmeaastast pausi. Toodi välja ka traditsioonilised Haanja kooli lõpetajate tehtud Haanimaa suusad. Mõne väikese lasteaialapse jaoks oli see esimene päev suuskadel, päris pisikesed tulevased suusatajad tegid ka traditsioonilist kelguliugu. Eesti Vabariigi saabuva 105. sünnipäeva tähistamiseks sõitis koolipere suuskadel ühiselt kokku märgilised 105 kilomeetrit ning päeva edukaks toimimiseks andsid oma panuse kokku 105 last ja koolipere liiget. Ühine tore talvepäev lõpetati vastlapäevale kohaselt ja Haanja kooli kokkadele omaselt imemaitsva hernesupi ja vastlakukliga. Haanja kooli direktor Saskia Sadrak-Tammes usub kooliürituste tähtsusesse:”Pean oluliseks ühiste mälestuste loomist ning kohalike traditsioonide edasikandmist Haanja koolis”. Haanja kool on tuntud suusatava koolina ning püüab edendada tervislikke eluviise, lõimitud aineõpet ning õuesõppe traditsioone juba lasteaiast alates. Kooliõpilasi ja lasteaialapsi juhendab hinnatud liikumisõpetaja ja suusatreener Kadri Parts.

Huvijuht Mariann Toots

 Droonifoto. Pildistas Hugo Rüütli

Haanja kooli õpilased suusatamas õpetaja Kadri Partsi juhendamisel. Foto:Mariann Toots

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s